Putte och Jag

 
 
 
 
 
Då var det dags för årets Putte i Parken.
Jag missade ju onsdagen då jag var på Madonna. Mina festivaltjejer Ida och Elin hade sovit i min lägenhet från onsdagen så jag mötte dom på stan för lite lunch när jag kom hem med tåget från Gbg. Solen sken och det var varmt och skönt så väl hemma hos mig satte vi oss i solen och drack lite vin och mumsade jordgubbar och chips.
De artister vi absolut skulle kolla in var Gavin Degraw, Kent, Den svenska björnstammen, Lars Winnerbäck. Vi såg lite småstunder av andra band och artister med.
Jag glömde min kamera på lördagen och fick låna systers vilket var tur för hennes är bättre och trots mörker blev bilderna på Lasse helt okej. Tyvärr kan jag inte visa några nu då jag inte kan tanka över de bilderna till min dator. De kommer sen :)
Tack Ida och Elin för en rolig festivalhelg!
 
Pip bildregn :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0