Grillning

 
 
 
 
 
 
Igår kväll blev det grillning hemma hos Louise och Magnus. En gammal klasskompis från universitetet, Alexandra, var i stan i helgen och hälsade på. Det blev lax, kött, grönsaker, sallad och goda såser. Mycket gott! Efteråt blev det lite musikquiz, kex och ost och god tårta.
Skönt med en mysig hemmakväll med goda vänner.
I morgon börjar jag jobba igen efter semestern. Känns så där men ska bli liiite skönt med lite rutiner. Jag önskar jag haft finare väder under min ledighet men det har varit skönt att vara vara ledig ett tag.
Jag behövde det :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det lät och såg jättegott ut,ja det är ju synd att vädret inte varit det bästa men skönt att bara få va och inte ha några måsten.Du har ju några semestedagar kvar som du kan ta ut lite senare..Kramar

2012-07-22 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0