Update





Man skulle ju kunna tro att det händer tusen saker i en singeltjejs liv. Hos mig är det mest jobb, träning och vila just nu. Helt okej på ett sätt för jag är ganska fokuserad på att komma i gamla jeans och våga gå i bikini till sommaren. Vi får se hur länge fokuseringen håller i sig :)

I helgen var jag i Karlskoga och grattade min pappa som fyllde år. Lugn kväll med familjen och mormor fick sig också ett besök innan vi åkte hem mot Karlstad igen.
Jag är ledig i två dagar nu inför helgens jobb. Köpte hem lite fina tulpaner på vägen hem idag och nu ska jag slå mig ner och se det senaste avsnittet av "Once Upon a Time". Kolla in den serien vettja. 

Ha en bra kväll!









Kommentarer
Postat av: ida

fint med tulpaner!!! miss u..kommer i februari!!

2012-01-10 @ 19:54:06
URL: http://mittomina.devote.se
Postat av: Jessica

YEEEES!!! :)

2012-01-10 @ 20:32:49
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0