My girls!

 
 
 
 
 
 
Jag har haft en mycket bra helg med mina tjejer i Karlskoga. Hann med en morgonpromenad med Ida i lördags. Skönt att börja dagen med frisk luft och få komma ut och röra på sig.
Jag cyklade sen till stan för lunch med gamla tjejgänget och sedan blev det balkonghäng med sol och skumpa. Aftonkläderna åkte sen på och vi gav oss ut för att fortsätta kvällen på stan.
Det är alltid lika kul att träffa dom och jag saknar dom så när vi inte ses.
Vi ses snart igen! :)
 
 
 
Lunch på "Som Hemma"
 
Skumpa på balkongen
 
 
Skål!
 
 
Jag skålar med fotografen (Camilla)
 
 
Jenny, Ann, Pernilla och Camilla
 
 
Ett klassiskt "vi tar kort på oss själva"-kort :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0