Update





Okej det blir kanske inte mycket till uppdatering för det händer inte så mycket hos mig. Jag jobbar och står i och på lediga stunder blir det lite träning, träffa vänner och så. Var och åt mycket god lunch hos Loysan häromdagen. Både hon och lilla Elsa har fyllt år och det ska firas! Här hängt lite hos syster & co. Det har inte blivit så mycket utgång för singeltjejen och de två senaste gångerna var jag nykter så nån partypigla har jag väl inte varit heller :) Men man kan ha kul ändå!

Jag är mycket glad att denna dagen är över. Två dubbla turer i helgen och heldag idag med möte på slutet gör att både kroppen och huvudet är tungt. Ska vara ledig i två dagar nu och det ska bli så skönt. Ska försöka se om jag kan få tid hos en frisör och fixa till mig lite :)

Nu ska jag slappa lite i soffan och vila fötterna!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0