Ledig dag




Jag är ledig även idag och det har behövts kan jag säga. Har varit sliten efter helgens jobb. Vaknade dock tidigt idag och gick upp och fixade lite amerikansk frukost :) Pannkakor med lönnsirap. Till det brukar jag ha skivade jordgubbar med men fick inte tag på några. Lite annan frukt gick bra med och magen är mätt.





Jag har lite att fixa under dagen. Borde städa hemmet lite, försöka boka tid hos frisör och sen måste jag ner till stan och fixa doppresent till lilla Lexie som döps på söndag :)




Söta Lexie :)




Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Tänkte först säga Åhååååå... vilken god frukost... men så måste jag ju säga... ååhååå vad roligt att du lagt ut Lexies dopinbjudan!! :)



Kram

2011-09-09 @ 23:12:33
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Ja men hon är ju så söt :) tänkte först sno bilden från din sida när hon sitter i kartongen men tyckte inbjudan passade bra :)

2011-09-10 @ 01:14:52
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0