Ullaredresa





Jag, syster, mamma och Maria har haft en rolig dag på Gekås i Ullared idag. Några timmars shopping och vi var nöjda allihopa. Nu har jag packat upp allt och grejat lite här hemma med allt nytt och jag tänkte visa några utav sakerna jag köpt.




Idolen Madonna på t-shirt :)



Härlig kofta
(Jag är fullt medevten om att det fattas en knapp. Det ska åtgärdas i morgon)



Lampa vars skärm är beige men när jag kom hem och den fick en glödlampa i sig ser jag att den skiftar lite i rosa. Går fint det med :)



Jag gillar Balenciagas väskor men min ekonomi tillåter inte ens sån. Då får man köpa på väskor som är kopierade av dyrgriparna.



Varm pläd till de kalla höst och vinterdagarna som kommer



Ny fungerande diskmedelspump



Vaniljljus som nu sprider god doft i hemmet

Det var lite av vad som fick följa med mig hem. Jag ska snart krypa ner i sängen och läsa. Det känns i kroppen och huvudet att klockan ringde 03.30 i morse men det var det värt nu efteråt.

Sov gott! :)






Kommentarer
Postat av: Linda

Bra shoppat! Jag fick med mig ngn liknande diskmedelspump, bra skit! :)

2011-10-09 @ 22:31:16
URL: http://minbebis.com/blogg/sesamsresa
Postat av: ida

va mycke fint du köpt! nämen en väska till ;)

2011-10-10 @ 00:17:37
URL: http://mittomina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0