Gift





När jag kom hem idag låg ett handskrivet kuvert på golvet. Det är alltid lika kul att få brev som inte är räkningar. På baksidan såg jag att det var från min kära barndomsvän Ida. I kuvertet låg ett par jättefina örhängen som jag sett på hennes blogg och som jag tycker är så fina. Det bästa är att hon har gjort dom själv. Duktiga Idolf! Tack än en gång vännen! Dessa ska jag ha på mig på fredag när jag ska på tjejfest med vännerna i Karlskoga.





Jag och syster har varit på ett yoga pass nu ikväll och det passade mig perfekt efter helgens och dagens tuffa pass på jobbet. Jag ska verkligen gå på det mer regelbundet. Nu ska jag vara ledig i två dagar. Det tycker jag att jag är värd :) Ska slappa i soffan med en film nu.

Hoppas ni haft en bra måndag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0