Trött





Dagen på jobbet bara rusade iväg. Efteråt träffade jag en tjej för au pair interju och sen åkte jag hem och däckade i soffan. Jag är så trött när jag kommer hem. Vaknade 3 timmar senare. Gjorde samma sak igår och jag som brukar ha svårt att somna på kvällen om jag sover på dagen somnade som en stock på en gång nästan. Missade då säsongsstarten av "The Event" på Svt. Glömde helt!Tackar nu för att Svt Play finns.

Någon på jobbet sa att det ska komma mer snö! HUH! Jag som tagit fram mina Converse och gympadojjor. Ingen snö tack! Jag vill ha vår, värme, lätta jackor och brillor.

Är ledig i morgon och ska då träna medelpass, städa, göra matlådor och sen slappa i soffan. Helgen kommer spenderas på jobbet med två dubbla turer. Lucky me!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0