My Monday




Är lite lätt trött i kroppen efter 22 timmars helgjobb men har en något lättare vecka framför mig. Idag skulle jag ha jobbat ett kort kort pass men har varit på föreläsning på CCC istället. Det var helt okej. I morgon jobbar jag bara fram till lunch för att sen gå på utbildning. Måste hinna få in lite träning i morgon med.

Har varit på promenad runt Lambergstjärn med Lovisa nu ikväll, sitter nu med morgonrock och pyjamas i soffan och slappar. Bra avstning på kvällen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film.
Hej på er!



Jag på Hawaii :)






Kommentarer
Postat av: Mia...numera mamma till en liten prinsessa!

Lät som en väldigt bra kväll det ja!! :)

2011-03-22 @ 11:28:53
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: idolf

fina lockar du har på bilden...sånna jag inte ens kan få med locktång =) hoppas verkligen jag kan komma på lördag...pappa åkte lite oplanerat iväg på jobb idag... men ska höra mes syster om dom kan ta en av vildingarna =)

2011-03-23 @ 13:54:41
URL: http://mittomina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0