Flashback




Jaha, då var tisdagen snart över. En helt vanlig dag på jobbet. Magen jäklades lite men det känns bättre just nu. Åkte hem och åt efter jobbet och sen bar det av till Friskis. Idag var en bra dag på gymmet :) Känns bra i kroppen och nu har jag fått i mig lite kvällsmat med.
På vägen hem stannade från jobbet idag jag till på ICA för att skicka tillbaka ett par byxor jag beställt som inte passade. De hade nåt USA tema på två hyllor. Jag fick en lite flashback där mitt i Hagahallen bland alla amerikanska märken på dricka, godis och annat. Hittade min gamla favvo dricka Snapples. Mycket av det som fanns gillar jag inte ens..så fett och sött men det kändes nästan som om jag var på Donelan's hemma i Lincoln och skulle handla :)

Nu ska jag slappa i soffan och kolla på "Stone" med min favorit skådis Robert De Niro.










Kommentarer
Postat av: Hanna

Duktig du är med träningen!

2011-03-15 @ 18:57:34
URL: http://hannahannahanna.wordpress.com
Postat av: Kecka

Tack Hanna! Jag försöker i alla fall :) SKA komma i mina jeans igen hehe

2011-03-15 @ 19:05:29
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0