Dumma mage





Ny vecka och måndag. Jag har dock varit ledig idag vilket har varit skönt. I helgen har min mage inte varit den bästa och idag vaknade jag med vad vissa jag pratat med tror är magkatarr. Tack för den! Har inte jätteont men tillräckligt för att det ska vara jobbigt. Hoppas på sömn i natt ändå då klockan ringer 05.00 i morgon bitti.
Lånade mammas bil idag och åkte till ICA Maxi för att handla lite mat. Kul att få köra lite bil och skönt med mat i skåpen igen :)
Har inga stora planer för veckan. En au pair intervju och lite träning. Ja, det var väl det :)

Nu ska jag fortsätta titta på Fbk's match via live streaming på datorn. De spelar inte världsklass hockey men leder med 1-0.

Laters!











Kommentarer
Postat av: Johanna

Ajajaj! Jag har IBS och min mage krånglar (har smärtor á la magkatarr). Hade magkatarr som 12-åring så jag vet hur det är. Det är helt enkelt olidligt!

2011-03-15 @ 19:33:29
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Kecka

Det verkar som tur vara gå åt rätt håll..hoppas jag :)

2011-03-15 @ 21:06:13
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0