The reader





Det har blivit mycket läsande för mig på sistone. På några veckor har jag plöjt igenom 5 böcker och håller på i den 6:e. Har jag väl börjar i en bra bok kan jag inte sluta läsa. Om ni inte läst några böcker av dessa författare tycker jag absolut ni ska kolla in dom.




Jag har nyss kommit hem från jobbet. Helgens jobb är över och det känns skönt. Jag har lite ont i benen och inte minst fötterna. I morgon jobbar jag bara 3 1/2 timme sen ledig på tisdag.
Jag längtar så efter min semester nu. Är trött i både kropp och huvud. Igår efter jobbet åkte jag direkt till syster och firade henne för hon fyller år. Grattis igen Sis! Jag åkte hem strax efter 20 och låg i sängen innan kl 21 och somnade ganska snabbt men vaknade efter ca två timmar och kunde inte somna om. Typiskt! Så dagens dubbla pass blev slitigt men nu är det över :)
I morgon måste jag iväg och fixa ett nytt pass inför solsemestern.

Nu ska jag glo lite på finalen i fotboll och sen sova!

Natta!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack sis... O tack igen för presenten! Hoppas bara solen kommer tillbaka så jag får chans att använda dom! Kanske hänger med er till solen...;) kram!

2011-07-17 @ 23:24:32
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja gör det!!!!! :)

2011-07-18 @ 19:35:00
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: idolf

ååå jag längtar oxå.. ska bli så skønt!! har du koll på resor och typ vilken dag vi ska åka..från ørebro -karlstad eller stockholm??

puss

2011-07-19 @ 19:40:23
URL: http://mittomina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0