Pimp my crib




Jag är inne på att pimpa hemmet just nu. Helgen har spenderats i Karlskoga hos pappa och Inger där det blev en tur till några loppis och jag fyndade lite. Lite ramar som ska målas om, ett guldfat, ett silverfat, två uppläggningsfat, skål att ha nycklarna i på hallbordet, ljuslykta med mera. Jag har inte fått allt på plats och vissa saker vet jag inte riktigt vart jag ska ha än. Men bilder på allt kommer. Några saker har jag fått på plats så ni får se.

Nu ska jag lägga lite ansiktsmask på min dumma hy och slappa lite i soffan. I natt ska fröken L sitta uppe och titta på Golden Globe galan :) Yippie!












Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt! Funderar på hur jag ska ställa upp plastdjuren på nåt snyggt via och vart leksakstelefonen gör sig bäst! Ha ha!

2011-01-16 @ 22:33:48
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Ställ dom så folk verkligen ser dom. Mitt på golvet eller nåt :)

2011-01-19 @ 07:07:45
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0