Friday Friday!!!



Det är äntligen fredag och det känns så skönt. Är trött i kroppen efter jobbet och armen värker. Tog en snabbrunda på stan efter jobbet för att köpa vin och ett linne till festen i morgon. Har just duschat klart och hoppat i pyjamasbrallorna och mysiga tröjan, tänt massa ljus (dvs 27 stycken) och hällt upp ett glas vitt. Jag är laddad för handbollen :)

I morgon tänker jag styrketräna med syster på dagen och på kvällen ska vi på fest hos Ulrika. Har beslutsånget när det gäller kläderna men så är det ju jämt.

Har annars bokat biljetter till Oslo den 4 februari och biljetter till Mia Skäringer's show är klara till den 5 mars då tjejligan från Karlskoga kommer in. Kul att ha lite att se fram emot med vännerna i vinterrusket. 


  




 Jag fyndade denna på Myrorna för 15 kronor. Jag vet inte ens om det är
en ljuslykta :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så fin! Älskar second hand fynd. Mycket i vårt hem är det och jag älskar det. Unikt och billigt is the shit ;-).

2011-01-31 @ 13:02:06
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0