Brrr & grrr




Igår var jag så himla trött och frusen så jag hoppade i säng med pyjamas och dubbla täcken innan klockan 22 och somnade som en stock. Vaknade efter vad jag trodde och kände som flera timmar för toabesök men klockan var bara 23.30. Skönt med massa timmar mer att sova. Jag vaknade dock på ett uselt humör idag. Varför vet jag inte men var bara irriterad och grining. Stackars mina arbetskamrater men jag tror det gick bra ändå :)
Efter jobbet åkte jag hem och lagade god fläskfile med graniterad broccoli och kantarell/champinjonsås. Mycket gott!

Är glad att det är fredag i morgon. Jag slutar ganska tidigt och ska förbi stan sen hem och hinna med lite träning. Onda armen måste tas hand om. Om inget annat händer tänker jag ta mig en lugn kväll i soffan med ett glas vitt och film för på lördag blir det baluns hos syster och Patrik. Ska bli himlans kul!

Är frusen ikväll med. Borde gå och handla men tar det i morgon. Tänker ta en varm dusch, ta på Pj's igen och dricka gott te.

Kvälla på er!





                                                 Mums!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0