Min helg





Helgen är över men jag är ledig i morgon med så det känns verkligen som en långhelg. I fredags mötte jag Maria och Lovisa på Koriander för en utekväll. Jag var rätt trött på lördagen så jag var bara hemma och tog det lugnt och tittade på film. Skönt!
Vaknade klockan 7 i morse och var jättepigg. Gick upp och åt frukost men jag gick och lade mig någon timme till efter det. Sen blev det bio med lillebror. Vi såg andra delen av Harry Potter och Dödsrelikerna. Lika bra som väntat! Efteråt gick vi till syster en sväng och träffade pappa, Inger, mamma och mormor.
Nu sitter jag i soffan och har dukat fram vindruvor, gurka, dipp, Loka och lite chips. Söndagsmys alltså :)

Kramen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0