I have a cold





Lagom till jag börjar jobba igen kommer förkylningen. Självklart :) Halsont, rosslig röst och snuva. Men men det är bara att bita ihop. Det går åt en del Bafucin, nässpray, honungste och c-vitamin i detta hem just nu. Är ledig i mogon och ska åka till IKEA med syster och sen blir det middag med Sofia och Louise på kvällen.
Jag var på bibblan efter jobbet och laddade upp med nya böcker. Jag har lätt läst nämre 20 böcker i sommar. Är inne i ett bokstim just nu :) När vi var på Mallorca hade hotellet ett rum med massa info till sina resenärer där folk lämnat tidningar och böcker. Jag fann en bok som jag längtat efter att läsa länge, dvs "En Dag" av David Nicholls". Så den snodde jag med mig hem :)
Jag ska slappa framför tv'n nu med en kopp te. Lyckades somna i sängen efter jobbet och vaknade 3 timmar senare så jag kommer säkert få svårt att sova sen...som vanligt ;)

Hoppas ni har det bra där ute!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Tre timmars power nap? Du är ju makalös!! Hihi! Får se om du hunnit somna när jag kommer o hämtar dig imorgon...=)

2011-08-16 @ 22:41:14
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag vet! Men gud så gött jag sover :) Blir helt körd efteråt dock hehe. I morgon ska jag inte somna på dagen..kan ju sova länge på morgonen ;)

2011-08-16 @ 22:49:35
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0