Wedding bells





Äntligen helg!
Är ledig i tre dagar nu och ska bara njuta. Idag har jag jobbat dagen. Vi hann titta på det kungliga bröllopet en hel del. Kate var så vacker! Bröllopet i sig kan enligt mig inte konkurera med bröllopet när Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel gifte sig men vackert var det. Ett fint prinspar! 

Ikväll ska jag eventuellt träffa min gamla granne Sofie för ett glas på någon uteservering och i morgon blir det nog lite fest och fira Valborg :)

Hoppas ni har en superbra helg!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Kate hade dock en snyggare klänning än V kan jag tycka. Denna var helt i min smak!

2011-04-30 @ 07:52:29
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är en IKEAspegel som såldes för ca 4 år sedan men den har utgått. Den var egentligen min systers (hon använde den ej och jag frågade om jag kunde få den i födelsedagsgåva -vilket jag fick! Den är snarlik en Laura Ashleyspegel som går loss på ett x-antal tusen :-).

2011-05-01 @ 20:36:07
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0