Pust!





Helgens jobb är slut och så är även kroppen. Ska strax krypa ner i sängen och få lite sömn. Skulle egentligen få sovmorgon i morgon men 7.30 ska jag möta mina arbetskamraer på Scandic Winn för frukost och sen en heldag där med planering mm. Jag ser mest fram emot maten :) Skräll!
Igår var jag och grattade Mira som idag fyller 2 år. Ni kan kolla in hur hennes dag varit på systers blogg http://jennyler.blogg.se

Veckan som kommer ser ut att bli lugn. Inga stora planer mer än jobb och träning och barnvakt. Har även hört att det fina vädret ska fortsätta till veckan och det blir man mycket glad över. Älskar att våren är här.

Nu kallar sängen på mig!
Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0