Aprikospaj på vägg




Okej jag skäms som attans men nu ska ni få se tapeterna i mitt kök. Jag frågade när jag flyttade in för...(2 år sen?) om jag kunde få omtapetserat. Det fick jag inte för det var inget fel på tapeterna sa de. Nej det är inte ett märke i tapeten men den är ju FUL. Från 90-talet någongång. Jag funderar på att tjata lite till eller helt enkelt fixa det själv ändå. Måla om eller nåt. Vill ha vitt. Jag hatar köket på grund av väggarna. Jag har tur att det inte är mycket tapet i köket och att jag har vita köksluckor och nya knoppar i alla fall. Alltid något. Eller? :)


Here it iiiiis!



Ful, fulare, fulast!






Kommentarer
Postat av: Louise

Den är helt fantastisk!

2011-04-05 @ 07:01:48
URL: http://Sakleterskan.wordpress.com
Postat av: Sandra

:o)

2011-04-05 @ 09:52:59
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: kim

köp en färgburk genast syster!! ;)

2011-04-05 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0