Sköna söndag




Åh vad det är skönt med lugna helger. I fredags slappade jag själv hemma med en kall Corona och bara glodde på tv. I går hängde jag med syster, Mira, pappa och Inger. Vi var till IKEA sen satt jag och syster i soffan hela kvällen och drack te, kollade Transformers och pratade.
Idag har jag varit till gymmet och styrketränat lite. Det är inte den roligaste träningen men jag måste med min onda axel/arm.
Nu ska jag städa hemmet lite och ikväll ska jag dippa morötter i Holidaydipp och glo på film.





Nytt från www.zbh.se



Kommentarer
Postat av: ida

å va fina..låter som du har en skøn ledighet.. ønskar mig oxå ledighet..både från jobb och barn... men men...sånt är livet! kram

2010-09-28 @ 14:36:25
Postat av: Kecka

Ida: ja det är skönt med lite ledigt :) Hoppas du har det okej där uppe. Vi får höras nån dag och prata lite! Miss you! Kram

2010-09-28 @ 16:31:42
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0