Dream on



Jag drömmer väldigt mycket på nätterna just nu (mest att jag ska resa någonstans och typ allt går fel, ex. glömma pass eller plånbok). Jag byter dröm och händelser hela tiden med. Så här typ: Först sprang jag runt på ett stort ICA Maxi och hjälpte en liten kille att leta efter stora potatisar som hans mamma bett honom handla. Han hittade bara mango hela tiden.
Sen var jag hemma hos någon med otroligt fult vardagsrum och Anna min kompis var där och ville fika men jag hade hela tiden den där lilla killen med potatisarna i tankarna och bestämde mig för att hjälpa honom igen. Anna sa vi skulle höras och gå igenom present åt Wilma. När jag gick därifrån tänkte jag hela tiden. Vem faan är Wilma, vem faan är Wilma?? 
Swoooch in i en sportaffär där jag, syster, mormor och mamma hade massa packning i ett skåp. Vi skulle åka vidare någonstans och de andra ville bara lämna grejerna men jag fick panik och började packa ner allt i 6 väskor som jag gick och bar på runt på en flygplats. Fick till slut bärhjälp av Mats Sundin som skulle flyga till Rhodos med Beyonce. 
Det sista jag minns av nattens dröm är att familjen kommer till en flygplats och DÄR upptäcker min styvpappa att han glömt sin biljett och pass hemma. Då vaknade jag av grannens väckarklocka. Japp, den brukar väcka mig. Dock väcker den inte grannen med en gång utan jag får lyssna på det evigt, höga tutande en stund.

Även om jag sovit som en stock inatt vaknar jag med huvudvärk och känner mig som ett litet ruttet lingon. Något i kroppen ligger och lurar. Eller så är jag trött efter drömmen. Men det ska botas med tvätt, disk, film, röstning i valet och bra bok. Lite träning får avsluta kvällen.

Ja, det ska nog gå bra det här!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej du,,,det är väll inte undra på att du är trött och har huvudvärk när du vaknar,som du håller på,springer runt i affärer och flygplatser,och har häcken full att hjälpa pojkar och hitta stora potatisar...Varva ner Kecka!!!!!

2010-09-08 @ 15:13:09
Postat av: Linda

Haha, du fan helt otrolig! Skrattar ihjäl mig...

2010-09-08 @ 16:10:59
Postat av: Kecka

Jag vet mamma..haha..jag ska ta det lugnt :)



Linda: detta var en normal dröm för mig tycker jag..du skulle bara veta..haha :) Kram

2010-09-08 @ 17:29:53
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0