Sköna söndag



Har haft en mycket bra helg. I fredags var jag hemma hos syster en stund efter jobbet sen cyklade jag hem i stormen och gjorde mig i ordning och åkte till Lovisa där vi satt och tjötade, drack vin och sen avlutade vi kvällen på Koriander.
Igår slappade jag bara hela dagen lång. Pappa och Inger var i stan så de tittade förbi en stund på kvällen. Slappa ska jag göra idag med. Har just varit till Kosnum och handlat lite frukostgrejer. Jag ska kolla tv-serier och läsa bok. Ikväll ska jag titta på hockey och äta Kina-puffar. Det är en skön söndag det :)






Kommentarer
Postat av: Mia

Haha.. Hockey och kinapuffar.. fin combo! :)

2010-05-10 @ 11:10:10
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Mia: Mycket fin kombo..synd bara att jag moffade i mig Kina-puffarna långt innan hockeyn. Typiskt mig hehe

2010-05-10 @ 21:00:43
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0