Phew!



Är svett som ett as! Nyss hemkommen från Friskis. Nu blir det dusch, mat och sen ska jag hinna läsa lite i Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Jag började läsa den igår efter jobbet och plöjde halva. Och ja, jag grät. Och ja, jag fick kalla kårar. Ni som känner mig mycket väl vet säkert varför. Ikväll ska jag plöja resten.
Nu ska jag äta min lilla lunch. Den består av en blandning av avokado, fetaost, mango, parika och russin. Salig blandning jag vet. Jag skulle värma köttfärsås och spagetti men så kom jag på att jag tog sista ketchupen igår. Jag KAN inte äta k&s utan kecthup. Lådan får åka med till jobbet och bli kvällsmål då.

Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan syster...du ser ju riktigt spännig ut...=)

2010-05-06 @ 20:57:36
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

YEAH RIGHT! haha

2010-05-06 @ 21:31:52
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0