Lugna veckan



Veckan som gått har varit lugn och skön. Har bland annat varit på stan med Anna. Vi lunchade och gick och tittade lite i affärer. I går var jag hos syster och åt popcorn och drack lite vin. Vi tittade på "På spåret", "Solsidan" och nya Beck-filmen. När jag kom hem kraschade jag verkligen i sängen, trött som en gnu.

Idag har syster, Patrik och Myran varit här en stund. Jag agerade sjukvårdare och plockade stygn medans Mira läste Mäklarbladet. I kväll blir det lugnt. Jag ska bara mysa i soffan med bra film. Imorrn blir det badminton med Anna M och sen kalas hos fina Sofia :)

What are you doing?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du agerade sköterska idag...Starkt jobbat! Vi ska kolla Melodifestivalen o svära lite över vad dåligt det är....Igen. Ha en mysig kväll! Kram till världens bästa syster!

2010-03-06 @ 18:42:40
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Mia

Dricker vin och gäspar. :) Uhuaa... plocka stygn.. Hur kan du...Ryser i hela mig när jag tänker på det! :) Men det var ju ändå snällt av dig.. å det är ju bra att utöva sin kunskaper lite emellanåt. Ha en bra lördag, å kör hårt i morgon.

2010-03-06 @ 19:23:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

J: Inga orsak!Tycker det är kul att plocka stygn..hehe. Ska kolla M-festivalen med..i brist på annat. Ha så mysigt ni med :) Kram till världens bästa lillasyster



M: Skål på dig då :)Ja man måste ju hjälpa skadade medmänniskor :) Ha det så mysigt ikväll Kram kram

2010-03-06 @ 20:09:49
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0