Bra helg



Fredagen spenderades hemma hos syster och Patrik med mamma, Jim och Stoffe. Vi käkade pizza, drack lite vin och kollade tv och tjötade. På lördag förmiddag åkte jag, syster och Mira till Karlskoga. Vi hälsade på mormor där vi fick god lax till lunch och sen kollade vi skidskytte och drack te. Mormor är guld :)
Sen åkte vi ner till pappa, tog en promenad till kronhallen för att köpa tacoingredienser. Vi hälsade även på vår "lillasyster" Ida som är hemma från Lofoten ett tag. Alltid lika kul att ses. Vi sågs en sväng idag med och vi bestämde att hon ska komma hit helgen efter påsk och umgås lite. Något att se fram emot!
Vi tog en långpromenad även idag och svängde förbi Coop, eller jag säger Prix fortfarande. Jag köpte mig en fleecetröja som jag ska ha på mina powerwalks och försök till löparrundor. Löparbyxor ska inköpas i veckan. 
Har en lugn vecka på jobbet framöver, är ledig hela påsk. Skönt med lite påsk-ob hade suttit fint i plånboken med.



                                 Elvira leker pirat :)




                                    Idolf och Elvira




                                   Elvira och Myran



Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte helgen efter Påsk, då är det kalas...Helgen efter det blir det juh...Stryk i kalendern o skriv in den 17:e istället. =)

2010-03-29 @ 11:25:19
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Ah jaaa..visste det va nåt som inte stämde..fast stämde ändå..jaja :)

2010-03-29 @ 18:33:00
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag var ju också i Kga i helgen. Var på dop på söndagen och efter det å hälsade på papp´s och Anna-Lena... Erik var också hemma, så vi hade ju kunnat fått uppleva riktigt gamla goda minnen om vi träffats allihopa! :)

2010-03-30 @ 13:13:08
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Ahh det hade ju varit najs ;)

2010-03-30 @ 22:15:45
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0