Trött



Jag bangade tacos hemma hos syster ikväll. Jag är vansinnigt trött och behöver förbereda lite för kalaset här hemma i morgon. Jag har grejat lite och nu slappar jag i soffan. Hade velat sätta mig vid nån uteservering med någon och tatt en kall och tjötat lite men det får bli en annan solig dag :)
Nu ska jag slötitta på tv. Är det inget att se öppnar jag min nya bok. Emellanåt sippar jag kall Spendrups Bright Brew med lime i. Systembolaget hade en enda Corona kvar. Den köpte jag. Den tar jag imorrn som förljum innan festen :)

Godkväll!





Kommentarer
Postat av: Louise

Bra att vara hemma o ladda inför morgondagen:) vi bangade krogen (eller det var väl eg jag..) hemmafest fick räcka

2010-06-05 @ 00:06:31
URL: http://Sakleterskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0