Sjung om studentens....



Jag njuter av att jag har tre helger av ledighet kvar framför mig. I sommar får jag känna på hur det är att jobba lite helg igen. Det har varit skönt att vara ledig varje helg även om plånboken fått lite större hål. Men sånt klarar jag. Har jag varit student så vet man hur man gör :)

Efter jobbet idag åkte jag hem till syster och fick lite köttfärsås och spagetti i magen. Tackar! Jag och sis begav oss till stan för studentpresenthandling. Stoffe vår lillebror går ut gymnasiet på torsdag. Känns som igår han satt i mitt knä hemma hos mamma och Jim och vi tittade på tecknat. Okej..killen kan fortfarande få för sig att sätta sig i knät på en. Och tecknat har nog varken han eller jag slutat gilla. Men shit va stor killen blitt.
Sen var jag tvungen att köpa en present till Chris som jag var au pair åt 98-99. Han gick ut high school häromdagen och den blivande Harvardstudenten ska såklart också ha en present. Tipset från han lillasyster Corey var en snygg keps. Det hittade jag plus en snygg tröja. Båda från Carlings. Se här! 






Vad brorsan får kan jag ju inte visa utifall killen får för sig att gå in och läsa syrrans blogg :) Men jag kan visa hur coolingen i hatt såg ut på balen.






Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha.. Nä, sist jag var i Skoghall var han inte stor inte!!Och då kan man ju räkna ut med arslet hur länge sen det är! :)

2010-06-09 @ 09:25:06
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

haha..ja det var inte igår :) Han är huvudet längre än mig nu..hmm.. hehe

2010-06-09 @ 19:18:05
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0