Mumsar gubbar



Ikväll lyxar jag till det jordgubbar i youghurten. Mycket gott. Nu blir det Spanien - Potrugal på tv! PEPP! HEJA Spanien! Jag har sagt att de vinner hela tjottabalongen.

Imorrn skulle jag har varit ledig men ska in och jobba extra. Blir ledig på torsdag sen kör vi hela helgen lång. Hej extrapengar! Har dock åkt på förkylning, halsen är inte helt okej men mycket bättre tack vare antibiotikan. Jag har några dagar kvar på kuren.

Var på bibblan efter jobbet idag och lånade hem lite böcker. De böckerna jag ville ha var naturligtvis utlånade så det fick bli andahands valen. Får nog bli en beställning från Adlibris snart igen.

Nu kör de nationalsånger på tv'n så jag måste koncentrera mig på matchen. Hej på er!








Kommentarer
Postat av: Natalia

Åh, så gott det ser ut!

2010-07-06 @ 21:23:51
URL: http://tali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0