Filmkväll



Har sovit som en stock inatt trots ett snabbt uppvaknade av spöregn mot fönstret och samtal på mobilen som snabbt trycktes bort för att återgå till sömnen.
Idag var jag inne och jobbade extra. Jag var ju sjuk tre dagar förra veckan så jag fick lite mer timmar idag. Skönt! Tog mig en behövlig vila när jag kom hem. Bläddrade i nya Ellos-katalogen innan jag somnade. Hittade en svart kavaj som jag nog bestämt mig för. Har letat efter en längre..lite boyfriend stuk..och där fanns den. Tackar! Har även ett paket från HM på väg hem. Spännande!

Ikväll hängde jag med syster och Patrik på bio. Vi kollade nya Beck-filmen "Levande begravd". Den var bra. Roliga kommentarer och spännande jakt på mördare. Som det ska vara. Patrik var sugen på mer film efter så vi gick in på Nöjesbutiken och kollade. Han och Jenny fick med sig en film hem, jag gick tomhänt hem. Jag tänkte kolla in "Twin Peaks" som börjar ikväll. Nostalgi. Minns att jag tyckte den serien var otroligt konstig men ändå bra när den visades första gången på tv.

Imorrn är jag ledig men ska städa och tvätta. YEAH! *hmpf*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0