Syster 30 år!!



Igår var det 30 årsfest för syster. 17 personer huserade hos henne och Patrik. Gick prima! Ballonger, pajer, sallader, vin oh öl i mängder. Massa roligt folk och roliga tävlingar. Mitt lag kom två (av tre lag) båda gångerna. Jag skulle upp och jobba idag så jag klunkade mest vatten hela kvällen, men skålade såklart för syster med lite gott vitt vin. Klockan 2 cyklade jag hem och lade mig i svala sovrummet och sov gott. Har jobbat delad tur idag och är trött. Nu väntar dusch och sömn igen för imorrn blir det jobb igen. Längtar till min semester som jag får när alla andra haft sin :) I need it baaad.





                                 Patrik dekorerade hemmet :)




             Mingel och fotografer som tar kort på fotografer




                                      Ulrika och Andreas




                           Kim hugger in på maten




               Maria tänker INTE få fläckar på klänningen




                                Födelsedagsbarnet :)







Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååhhh....vilka fina människor jag känner!!!

2010-07-19 @ 23:25:09
URL: http://jennyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0