Ny vecka




Oj så trött jag är. Köpte med en sallad hem efter jobbet och när jag ätit den somnade jag gott i sängen med boken på magen. Har ont i min axel/arm med ..måste styrketräna. Tunga jobbet och otränade muskler är en dålig kombination.
På onsdag bär det av till Kga och Putte i parken. Ser ut att behövas regnponcho och gummistövlar om detta väder håller i sig. Vart tog sommaren vägen? Från att vara tropisk sommar till...ja nästan höst. Tråkigt!

Får ännu en dålig lön denna månad...trodde jag inte men jag var ju sjuk förra månaden. Men men..that's life! Ska i alla fall bli fin i håret i morgon :)

Nu ska jag äta knäckemacka och sen fortsätta läsa bok.

Tjipp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0