I vimlet




Grannen Sofie bjöd med mig ut på galej igår kväll. Jag var lite i valet och kvalet. Trötta kroppen blev lite piggare av vila, dusch och mat. Jag kollade fotbollen, tog mig en Corona och cyklade ner och mötte upp tjejerna på Ankans uteservering. Det var kul att gå ut och träffa lite nytt folk. Jag tog ett glas vin sen gick jag och Sofie till BMB. Melody Club spelade visst. Vi hann se när de spelade sista låten, "Electric" sen hängde vi en stund på uteplatsen innan blev det dans för fulla muggar. Svettigt! Mötte upp Sofie kille som spelat skivor på Nöjes "Sommargården". Bra att få sällskap hem, ända in i porten :)

Har sovit mycket gott inatt med öppna fönster och utan täcke tydligen. Ska ge mig ut i solen lite sen blir det fotboll för fulla muggar. Ni har fattat att jag hejar på Spanien va? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0