Sommarlängt



De skottar snö på gatan utanför mig. Det får mig att längta till sommaren. Har kollat lite gamla sommarkort, både egna och från andras bloggar. Jag vill ha varma sommarkvällar, solbränna, folk i rörelse i stan, sandaler, kjol, linne och svalkande drinkar. Och torr asfalt! Det får mig också att längta till Boston, Hawaii och Stockholm. Men Karlstad är allt en bra sommarstad med :)

Men först ska jag åka till Sälen och åka slalom för första gången i mitt liv till veckan. Hej gipsvagga!

                       
Mina sommarbilder..nya och gamla














Kommentarer
Postat av: Helen

Jag längtar också!! :) Fina bilder!

2010-02-11 @ 23:52:46
Postat av: Jenny

Ååååååh!! Hawaii....och Stockholm...Det var grejer det. Längtar också tillbaka. Skönt med lite sommar o sol.

2010-02-13 @ 11:24:33
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kristin

Åhh...jag längtar..vad säger ni gott folk om en liten Hawaii resa snart kanske? Till hösten eller nått? Mira måste ju få se vart vi brukar hålla till och busa ju ;)

2010-02-17 @ 14:19:20
Postat av: Kecka

Det vore så kul. Ska bara fixa ett fast jobb..eller vinna på Lotto så jag får lite cash ;)Hawaii here we come! :)

2010-02-18 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0