Fluffy





Hoppsan Kerstin vad fluffigt det blev. Men det gör inget :)

Idag har jag en slappardag. Har träningsvärk i baksida lår och höger skinka idag. Varför höger bara vet jag inte. Är väl otroligt vältränad i den vänstra kanske...hmpf. Men imorrn kör jag igen. jag SKA komma i mina favvojeans igen utan att få en hjärnblödning på kuppen.
Jag hänger runt i min lya, bakar, catchar up med mina tv serier som visst har börjat i landet over there, läser bloggar..tex Rickard Engfors blogg som jag just hittade. Bläddrar mest igenom lite bara för att jag tycker han är lite söt.

Nä nu måste jag hämta tvätten!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Mia

Undrar när jag kommer bli så duktig att jag börja baka själv. Det ser ju smaskens ut. Om det är enkelt kanske tom jag kan göra det?? Fick fina rosa muffinsformar i julklapp! :) Kunde ju passa bra att bjuda på mitt kalas.. som ju är alla hjärtans dag! :)Å vad passar bättre då än rosa?? ler



Kram

2010-02-02 @ 15:46:34
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Ahhh do it Mia, DO IT!!!! :)

2010-02-02 @ 15:51:16
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh va gött de ser ut!!

2010-02-02 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0