Redo för jul




Ännu en lugn och skön helg är över. I fredags var jag bara hemma och slappade. Somnade i soffan kl 19, vaknade kl 22 och gick och lade mig. Hade dock lite svårt att somna då. Jag SKA inte sova i soffan, det förstör min nattsömn sen...tyvärr. I lördags åkte jag till syster och tog hand om lilla Myran medans mamma pch pappa åkte på kalas. Vi lekte, tittade på Pippi och busade massa. Inga bekymmer där inte. Lillan lade sig utan gnäll, gav moster massa kramar och pussar och sen var det tyst. Jag korkade upp julmusten och kollade film i soffan. Igår fixade syster och jag lite julklappar. Åh vad jag längtar till julafton. Trots jobb!

Kramen




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för att du kom o tog hand om lilla Myran! Hon gillar dig skarpt! Ja, o jag med... Kram!

2010-12-20 @ 22:23:11
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Det gör jag så gärna :) Hon är rätt okej hon med..och du ;) Kram

2010-12-21 @ 17:22:03
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0