Mätt och belåten



Är nyss hemkommen från julbord med jobbet. Mycket gott som vanligt och nu är jag precis lagom mätt. Ska strax krypa ner i sängen och läsa lite innan jag slår igen mina ljusblå. I morgon väntar dubbelpass på jobbet. Denna vecka tänker jag försöka få så många julklappar klara som möjligt. Tycker det är mysigt och gå på stan och handla julklappar och njuta av jultider. Ingen stress här inte, vet inte varför folk stressar upp sig så. Njut hörrni!
Annars är december ganska lugn för min del..rätt så i alla fall. Ska bli fin i håret nästa vecka inför jul och nyår, kommer nog ta det lugnt annars. Letar fortfarande efter nyårsballuns. Vi får se vart jag hanmar.

Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Balluns o balluns, men du är hjärtligt välkommen till oss på nyår. =)

2010-12-07 @ 21:52:39
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, visst är det mysigt att gå runt å strosa å köpa julklappar.:) Jag vet inte helle riktigt vad jag ska göra på nyår, men lugnt blir det ju. Kotten och jag sover väl vi 12 slaget!! Ha ha... Närå..det får man ju absolut inte missa..men vad det blir återsår att se.

Kram

2010-12-08 @ 09:33:25
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0