1,2,3,4...osv



Åh vad jag har dåligt tålamod ibland och blir lättirriterad. Men när folk gör tvärtom som man ska eller tvärtom som man bett, då blir man lite sur och irriterad. Men jag får slappa det och bara inse att det kommer vara så. Nu är jag hemma från jobbet, slappar lite i soffan, har pratat med Emma och ska snart sova. Helgen kommer bli mycket lugn. Nachos hos syster imorrn kväll, på lördag blir det nog lite soffhäng och film. Ska försöka blir bättre i kroppen.

För övirigt är jag inte ett dugg avis på Mia och Classe som är i Dubai. Fy faan för stränder, sol och drinkar ;) Hoppas ni har det underbart!!!

Vad gör ni där ute i helgen?






Kommentarer
Postat av: idolf

uuu jag vet hur du känner dig.. det är snart før att det rinner øver hos mig oxå..det ska bli så obeskrivligt skønt att komma hem till svedala och vara runt "normala" människor igen.

Min helg bjuder bara på jobb..och idol så klart ;)

kram kram... det är bara att bita ihop vet du ;)

2010-12-03 @ 09:26:33
URL: http://mittomina.devote.se
Postat av: Jenny

Själv kommer jag ju hänga med dig... Eller ha, det gör jag ju redan. Nachosen i magen o ölen i strupen. Bra inledning på helgen!

2010-12-03 @ 21:19:04
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Tack vännen! Vi ses snart :)



Mycket bra inledning sis :) Resten kommer bli lika slapp :)

2010-12-04 @ 09:32:36
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0