Ledig dag



Ledig dag idag så jag har varit på stan en liten stund och sen åkte jag och kollade in Mattias nya lägenhet. Fin och ljus och massa nya möbler. Vi var till Vedugnen och käkade mat. Jag mumsade god sallad och sen satt vi i solen och tjötade ett bra tag. Cyklade på kvällen till inre hamn och hälsade på lilla Elsa. Hon är så liten och söt. Snäll med för den delen..inte många knyst. Mamma Louise hade gjort god kladdkaka så även om jag börjar mitt nya liv denna vecka (igen) så smakade jag. Tack Loysan!

Nu ska jag slappa lite framför tv'n sen lägga mig och läsa "Paganinikontraktet"






Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själv! Jättesöta små kläder Elsa fick:) bild kommer på bloggen givetvis!

2010-08-18 @ 23:01:33
URL: http://Sakleterskan.wordpress.com
Postat av: Kecka

Ja vi vill se hur hon ser ut i sina nya outfits :) Kram

2010-08-19 @ 10:29:24
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0