Tuesday



Efter jobbet idag åkte jag hem till syster där pappa och Inger var på besök. En snorig Mira sprang runt och härjade och dansade :) Vi käkade god sallad med kräftstjärtar, sen åkte jag, syster och Inger till IKEA och ICA Maxi. Jag har pimpat hemmet med nytt duschdraperi och mattor i badrummet, ny blomma på byrån och nya skärbrädor. Ett överkast till sängen är nästa grej på listan. och fina dekorationskuddar. 
Jag var även och hälsade på min gamla klasskompis från Uni, Åsa. Hon har en liten liten Algot hemma. Så söt. Lille Algot är född 9 veckor för tidigt. Idag är han 3 månader gammal men är stor som en nyfödd. Men han växer så det knakar :)

Fick en rolig inbjudan till bröllop idag på posten :) Älskar bröllop!!!

Världens bästa mamma fyller år idag med. Grattis igen mammi! :)

Vad har ni gjort idag då?



                            Suddig bild på nytt draperi



                 Nya blomman i sovrummet. (Don't die on me)



                           Algot gillar kängurumetoden än :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, blev ju superbra i badrummet o med blomman på byrån... Sicken inredare du är!

2010-04-28 @ 11:34:25
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: idolf

oo najs...prickigt... tack før lånet av den andra delen av din säng..den va goo.. =) kram

2010-04-28 @ 20:39:15
URL: http://mittomina.devote.se
Postat av: Kecka

Sis: Ja det blev bra..lien förändring i alla fall :)



Idolf: Det var så lite så. Bara att låna igen vet du :)Kram

2010-04-28 @ 21:19:35
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0