Helg helg helg!



Phew! Hann precis in i porten innan regnet började ösa ner igen. Tog en runda på stan efter jobbet och köpte glansdroppar till håret och vin till kroppen. Är glad att helgen är här. Veckorna går fort när jag får jobba vilket känns prima.

Ikväll ska jag städa lite inför besöket imorrn. Kl 11.30 möter syster och jag upp Idolf på tågstationen. Sen blir det mat på stan, lite shopping sen hem och ladda för kvällen. Vi köper nog hem mat, dricker lite vin sen ska Tempel få sig ett besök. Ska bli mycket kul. Vi hoppas på sol som jag sett att nyheterna och VF har lovat under veckan!

Nu ska jag sova i 20 minuter på soffan sen dras nog dammsugaren fram!

Have a good weekend!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får kul. Håller på o kollar upp en helg jag kan komma. Lite lurigt när det är så fulltecknat hele tiin!! Men snart så! Pöss

2010-04-24 @ 10:38:08
Postat av: Mia

Ha det så kul i kväll och hälsa tjejerna!

2010-04-24 @ 10:48:12
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Linda: Ja det är nåt hela tiden men jag hoppas vi kan hitta en helg som passar snart :) p&K



Mia: Vi hade jättekul! Du skulle ha varit med! :) Kramis

2010-04-26 @ 12:24:41
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0