Torka!



Okej det går dåligt på bloggfronten just nu. Har väl som det heter, bloggtorka! Men det händer ju faan inget ;) I helgen har det bara varit jobb. Pappsen var här igår och hälsade på. Vi kollade Top Gear, hockeyn och käkade kvällis. Idag jobbade jag delad tur så jag var på jobbet från 6.45-21.30 förutom på min långa rast då jag var hemma hos syster och fick mumsig fläskpannkaka :) Tack Sis! Jag bjuder igen på tisdag :)

I veckan händer inte så mycket. ska mest bara gå och längta till helgen då tjejerna från Karlskoga kommer hit. Det är på tiden att de kommer hit :) De kommer tidigt på lördag så det blir lite shopping och lunch på stan..sen hem och chilla för att sedan få prova på Karlstads nattliv!

Nu ska jag slappa i soffan innan jag för över kröppen till sängen och drar några sidor i "De välvilliga".

Natta på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack, ja det ska ni. Ska bara fa tag i kamera sladden först!

Kram

2009-09-08 @ 16:00:38
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt
Postat av: Jessica

Emelie: Ska bli kul att se! Kram

2009-09-08 @ 21:20:03
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0