New week



Helgens jobb är över. Nu får fröken vara ledig i två dagar. Imorrn har lillasyster namnsdag och jag ska bjuda sis och mammi på lunch. Vet dock inte vad jag ska bjucka på än. Paj med kantareller...ädelostbakad kyckling....några andra tips???

Jag dissade gårdagens kanelbulle-dag med att inte ens orka äta EN kanelbulle. What the f.ck? Kanske beror på att jag moffat massa annat onyttigt i helgen. Skåpet på jobbet är faan fullt i kakor, godis och dret.

Veckan framöver blir ganska lugn vad det verkar. Har lånat bok av mamma som jag ska plöja, ska på 30 års fest på lördag. Någon som har lite cowboygrejer att låna ut??


Nu ska jag se klart CSI NY, sen lyssna på Kent's nya platta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0