Work and no party



Igår kväll kom min nya granne Sofia hem på ett glas vin och sen hoppade vi på cyklarna och styrde kosan till Louise och Magnus i inre hamn och mumsade tacos och skvallrade. När S och jag skulle cykla hem snöade det som värst och jag som hatar att cykla när det är snö på marken hade hjärtat i halsgropen hela vägen hem. Det var slirigt på rälsen vid Löfbergs Lila skrapan igen men nu hade jag vett att sätta ner foten och inte vara nära på att fara ner i Vänern.
Idag är ju snön borta vilket är skönt och tråkigt på samma gång. Ikväll skulle jag, Sofia och Louise gått ut och skakat rumpa men de ringde från jobbet så jag får åka och jobba kväll + hela dagen imorrn. Pengarna rullar in...lite grann :)

Nu ska jag borta tänderna och sen åka till jobbet.

Haaa dä

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det är ju typiskt att det ska komma jobb bara för att man ska göra något roligt en lördagkväll! :)



Kram

2009-11-15 @ 13:09:15
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja men krogen finns kvar. Måste ha lite cash oxå :) Kram kram

2009-11-15 @ 22:20:28
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0