Ny måne



Gud vilken tur att vi fick lite regn idag så inte våra sköra svenska marker torkar ut för oss. Gud vad jag är trött på detta väder. Okej, ibland är det mysigt att sitta inne med massa tända ljus och kolla på film eller läsa en bra bok när det regnar och blåser ute. Men inte i 2 månader! Att inte ha nåt jobb gör ju inte saken bättre utan jag sitter här hemma och surfar på nätet, läser böcker, går promenader mellan skurarna och kollar tråkiga serier på tv'n. 

Ikväll gick jag i alla fall på bio med Emma och Lovisa. Tjejkväll :) Film och popcorn var vad jag behövde. Vi kollade "New Moon". Det var väl en okej film. Har man sett ettan måste man väl se tvåan..lixom. Men nästa gång ska vi nog tänka om när det gäller vilken tid vi ska gå på bio. Om man vill slippa 15 åriga hormonstinna tjejer som suckar och fnittrar varje gång en vampyr eller varulv tar av sig tröjan eller snyftar när det hånglas mellan olika släkten hit och dit så får vi nog välja en senare tid. På en skoldag. Så kidsen ska till skolan dagen efter.  

Nu blir det en clementin och tv-tittande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0