My Saturday



I går kom pappa hit från Kga. Vi gick på stan och köpte lite julklappar och käkade buffe' på Legends. Jag fick lite julklappar i förskott. Ett par varma goa tofflor och mattor till hallen, köket och sovrummet. Jag har världens snällaste pappa. Så det så :)
Efter det blev det bowling på Nöjesfabriken med födelsedagsbarnet Helena, Emma och Anna. Jag vann... tror jag :) Sak samma, jag tycker det är skitkul att bowla även om det går dåligt. Efter bowlingen blev det lite vin hemma hos Helena. Jag kom hem i bra tid och vaknade pigg som en lärka klockan 07.00. Tog dock den obligatoriska tuppluren på förmiddagen.

Ikväll blev det lite glöggmys hemma hos Sofia. Får jobba lite till veckan så det känns bra. Det äääär så tråkigt att bara gå hemma.




Mattan som nu ligger i mitt kök ( köket på bilden är dock inte
mitt utan bilden är från Håells hemsida)



               Den beigefärgade mattan ligger i min hall

Kommentarer
Postat av: Louise

Plastmattor är så fint!

2009-12-01 @ 15:57:16
URL: http://sakleterskan.wordpress.com
Postat av: Jessica

Ja jag blev riktigt nöjd!

2009-12-01 @ 22:51:19
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0