Between jobs



Jag förbrukar värmeljus och böcker på löpande band just nu. Det blir så när man inte har något jobb. Kollar runt men det finns inte många jobb att söka heller. Ska börja kasta ett seriöst öga mot vårt rika grannland. Och då menar jag inte Finland...

Stockholm lockar lite med..har tittat runt efter jobb bara för att se vad som finns. Dock är det svårt att få bostad där. Sen vill jag ju inte lämna Karlstad heller riktigt..och hur ska jag klara mig utan lilla Mira??????

Jag letar vidare. Tips tas gärna emot. Jag är bra på att ta hand om virriga tanter och farbröder, älskar barn och tycker kontorsjobb är kul...typ...

Nu ska jag läsa några kapitel till, dricka Varma Koppen (svamp) och sen titta när MP badar i Erikdsdalsbadet. För simmar gör han tydligen inte. Kom igen nu!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, du kan ju alltid få knäcka lite extra som barnflicka hos mig...men det kanske inte betalar alla dina räkningar...Men kärlek har vi i överflöd iallafall. Kram sis!

2009-11-11 @ 19:06:23
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaa..men det kan man leva länge på :) kram

2009-11-11 @ 20:59:33
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Kristin

Du är välkommen till oss i Stockholm om det är här du hamnar och vi hjälper dig mer än gärna med allt du behöver. Men jag förstår att det är svårt att lämna Karlstad o alla nära o kära.Jag hoppas det löser sig för dig, brukar göra det när man minst anar det :)STOR kram från mig o G!

2009-11-14 @ 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0