Wind in my hair



I morse fick det bli buss till jobbet. Jisses vilken blåst. Jag höll på att inte ena ta mig till busshållsplatsen i motvinden. Dagen på jobbet var okej. Vi har det ganska tungt just nu men det går tack vare vissa roliga arbetskamrater.
I morgon är jag ledig men ska upp klockan 07.00 och tvätta. Hej då sovmorgon. Sen blir det prommis medans tvätten tvättas och sen lunch på Wilma's med Emma. Ska även fixa lite au pair grejer när jag är på stan. Om syrran orkar med  besök kanske jag går dit och myser lite med Mira :)

Fick paket från HM på posten idag. Skorna jag beställt åker tillbaka. De är alldeles för höga i kilklacken. Jag kan bara inte med klackar :( . En del av topparna från stanna kvar hemma i alla fall. Jeans kjolen funderar jag på ännu. HAAAAR så svårt att hitta underdelar (kjolar, byxor, shorts).

Sitter och tittar på fotbollen med ett öga men jag hejar varken på Barca eller Scum så jag bryr mig inte så mycket. Funderar på att ta mig an boken som ligger bredvid datorn.


Kommentarer
Postat av: Guar

vad tråkigt det är när man sett fram emot ett par snygga dojjer o sen måste skicka tillbaka :/ hur är luncherna på wilma's? rätt fresh va? Kram!

2009-05-28 @ 09:04:42
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: Jessica

G: Ja men jag får ju skylla mig själv egentligen som beställer skor med klackar..haha..kommer snart hem ett par PLATTA skor..har bättre känsla där :)

Wilmas har jättegoda sallader!!! Kram kram

2009-05-28 @ 09:31:16
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhååå....(ha ha) varför ens orka kolla på fotboll när man inte ens bryr sig om vilket lag som vinner! ler



Gött med ledig dag, men du är ju dum som går upp kl 07.00 ör att tvätta. Fast.. det kanske är lika bra det, för då kommer man ju igång.. å speciellt om man går ut å går samtidigt!!



Så jag ska inte skälla mer på dig(men jag tror att du tar det med en nypa salt)...ler Du är duktig!! :)

2009-05-28 @ 09:32:11
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia: Sportfåne som jag är vet du. Fast innerst inne ville jag ju att Man U skulle förlora..haha

Tack vännen! Hoppas du har det bra nere i T-an :) Kramis

2009-05-28 @ 09:39:30
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Emma

Blev ingen sallad för mig. Det var för kallt för det. Tog mig en pistopasta med kyckling ist. Mycket gott, och varmt :)

2009-05-28 @ 12:36:17
Postat av: Jessica

E: MUMS!!! :)

2009-05-28 @ 17:30:31
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0