Soliga helg


Helgen är här, solen likaså. Och jag jobbar. Så typiskt!  Jag hoppas det blir fint även nästa helg när jag ska ha kalas och födelsedagsfest.
Igår jobbade jag kvällen och sedan åkte jag till Andreas som hade äran att få ha helgens första förfest hos sig. Smakade lite vin men det var allt. Sen blev det vatten. Jag hann med en repa på Koriander och Sommar-Plaza innan jag cyklade hem och sov.
Idag jobbade jag hela dagen och när klockan var 16.00 trampade jag hem till syster och Mira där det blev middag på balkongen. Couscous-sallad med kyckling, macka och så delade vi på lättöl :) Mysigt värre! Vi slappade lite i soffan sen innan jag åkte hem.

Imorrn blir det jobb igen men på min långrast ska syster och jag till mamma på Öa och fira Mors Dag.

Alla ni som är ute i vimlet, ta en klunk för mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0